Monday, July 18, 2011

Saya Pekerja Dedikasi

19 Julai
Bengkel Membina Bahan Pembelajaran Berdasarkan Projek Menerusi Oracle Thinquest.
So, lepas ni siapa nak belajar Penggunaan ThinkQuest boleh la contact saya ye :P
Add saya di  http://www.thinkquest.org/pls/html/think.go?u=576980225

20 Julai (7.30 am - 10.30 am)
Pemantauan Galeri Kajian Tempatan  dari JPNNS
(AJK wajib ada semasa pemantauan...huhu)


20 - 22 Julai
Perkemahan Pengakap Daerah Jempol
Sekali Berpengakap, Selamanya Berpengakap...ohhh tidak..saya sangat patriotik!!!

25 - 28 Julai
Ujian Bulanan
Minggu depan adalah Ujian Bulanan... murid-murid comel di sekolah...pastikan anda Cemerlang walaupun Tc Anis tiada ye...:(

LINUS
Linus bertulis juga akan bermula minggu depan ye kawan-kawan.


tajuk tak nak kalah..haha...saya tengah menmanafaatkan penggunaan streamyx PKG Bahau XoXo

No comments:

Post a Comment